Returnare produse

Dacă un produs primit are anumite probleme (care nu au fost rezolvate între timp de departamentul vânzări), ne poți returna produsul.

Soluția este de a completa în întregime acest formular de returnări și trimis, iar în termen de 3 zile lucrătoare noi îți vom trimite prin e-mail instrucţiunile de returnare.

Produsele cu probleme trebuiesc returnate în ambalajul original sau echivalent. Nu vom credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor inadecvate.

Te rugăm să folosești o cutie de protecţie pentru a preveni deteriorarea în timpul tranzitului.

Informaţii comandă

* Nume:


* Prenume:


* E-mail:


* Telefon:


* ID comandă:


Dată comandă:

Detalii produs & motiv returnare

* Produs:

* Cod produs:

Cantitate:
* Motiv returnare:
Produs desigilat:

Defecte sau alte detalii:
Introdu codul în căsuţa următoare: